Exemple de cadouri - dulciuri (2)

De sărbători, unii au obiceiul să facă altora (mai săraci) cadouri.
Și în cursul anului puteți face asemenea cadouri care nici nu costă mult și aduc bucurie celor care le primesc.

Continuarea de aici.
De exemplu:

Am avut o cutie de la prăjituri, în ea am pus dulciuri până am umplut-o și apoi am închis-o cu bandă adezivă.
Conținut: 2 prăjiturele Midi Farci Fragola, 1 cicolată Milk, napolitane Dido (cu cremă de vanilie), pachețel eugenii, bombonele Candies, pachețel curmale, napolitane lămâie, Alnuga cu alune, biscuiți Madison cu cremă vanilie, 2 napolitane Madison. (costă cam 11 lei, sau cam 7,5 lei când sunt la reducere). Toate le-am prezentat în articolul din linkul de mai sus, mai puțin bomboanele Candies (la Kaufland, sub 1 leu un pachețel).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu