Corul de copii Flori și Stele - Sunt tânăr și sunt liber


Sunt tânăr și sunt liber s-aleg ce cale-aș vrea,
tot ce-mi poftește ochiul și-mi cere inima.
Dar am citit în Carte c-odată Dumnezeu
va cere socoteală de tot ce-am făcut eu!
 
Refren: Zorii tinereții zboară ca un vânt,
               azi te pregătește, Isus vine-n curând.
              Anii tinereții zboară ca un vânt,
              azi te pregătește, Isus vine-n curând.
 
Cum își va ține-un tânăr curată calea sa?
Citind ce scrie-n Carte, Cuvântul a-l păstra.
De pofta tinereții să fugi numaidecât.
O pildă fii tu însuți, ca Iosif în Egipt.
 
Refren
 
Frumoși îți vor fi anii și-aicea pe pământ
dacă-ți cinstești părinții, povara lor purtând.
Și inima păzește-o mai mult decât orice,
apoi din ea vor curge izvoare veșnice.
 
Refren:  /: Timpul tinereții zboară spre apus,
                    Începe veșnicia, curând vine Isus :/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu