Psalmul 121 de colorat


Psalm 121 from MyWonderStudio
- imaginea 1.  1 Îmi ridic ochii spre munţi… De unde-mi va veni ajutorul?
- imaginea 2.  2 Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul.
- imaginea 3.  3 Da, El nu va îngădui să ţi se clatine piciorul; Cel ce te păzeşte nu va dormita. 4 Iată că nu dormitează, nici nu doarme Cel ce păzeşte pe copiii Lui.
- imaginea 4.  5 Domnul este păzitorul tău, Domnul este apărarea ta, care te însoțește permanent la dreapta ta. 6 De aceea nu îți va dăuna soarele ziua ...
- imaginea 5.  ... nici luna noaptea.
- imaginea 6.  7 Domnul te va păzi de orice rău, îţi va păzi sufletul. 8 Domnul te va păzi la plecare şi la venire, de acum şi până în veac.
   (am folosit traducerea Cornilescu și m-am uitat și în alte câteva traduceri, inclusiv în original)

   Mulțumim autorului Martin Didier, care ne-a pus la dispoziție un pdf de colorat (în variantele de colorat și în culori) cu versetele Psalmului 121 aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu